پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6586
-
الف
+

«کیمیا» با استقبال مخاطبان عرب‎زبان مواجه شد

سریال تلویزیونی «کیمیا» که به تازگی توسط شبکه آی‎فیلم به زبان عربی دوبله شده، با استقبال مخاطبان عرب‎زبان مواجه شده است.

شبكه آی‎فيلم به تازگی مجموعه تلویزیونی «كيميا» را به زبان عربی دوبله کرده که با استقبال مخاطبان عربی مواجه شده است.

به گزارش آی‎فیلم، مجموعه تلویزیونی «كيميا» به کارگردانی جواد افشار، که به تازگی توسط شبكه آی‎فيلم به زبان عربی دوبله شده و در كنداكتور پخش ماه مبارک رمضان این شبکه قرار گرفته، با استقبال مخاطبان عربزبان مواجه شده است.

دوبله این مجموعه 110 قسمتی که بیش از 300 بازیگر در آن به ایفای نقش پرداختند را گروه دوبلاژ عربی شبکه آی‎فیلم به عهده گرفته و به تازگی تبلیغات آن در کشور لبنان و برای پخش در ماه مبارک رمضان به انجام رسیده است.

داستان سریال «کیمیا» نشان‌گر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می دهد. دختر خانواده که نامش کیمیا است پرسشگر و معترض است و در مقابل او پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می‌افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید.

در این سریال بازیگرانی چون مهراوه شریفی‌نیا، مهدی پاکدل، گلوریا هاردی، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، امیرحسین آرمان، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، عاطفه رضوی و... به ایفای نقش پرداختند.

سریال «کیمیا»، به صورت دو قسمتی، هر روز ساعت 23:30 به وقت تهران از شبکه آی‎فیلم عربی پخش میشود و بازپخش آن نیز در ساعتهای 05:30، 11:30 و 17:30 روز بعد خواهد بود.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر
مهسا

بسیارعالی